Case study

Poznaj naszych klientów i projekty, które dla nich zrealizowaliśmy!

Jak usprawnić procesy biznesowe i ułatwić raportowanie dzięki Salesforce i Zuora?

Dynamiczny rozwój firmy często wywołuje konieczność zapanowania nad nowymi procesami. Procesów tych robi się coraz więcej, pojawia się też potrzeba regularnego przygotowywania raportów z prowadzonych działań.

Łatwe zarządzanie innowacyjnymi produktami jest możliwe

Często zdarza się, że wyspecjalizowane firmy z trudnych, wysoce innowacyjnych branż mają problem ze skutecznym zarządzaniem bazą produktów. Szczególnie, jeśli planują wprowadzenie do oferty produktów premium, które chcą rozwijać z jednoczesną poprawą jakości obsługi klienta.

Jak osiągnąć elastyczność biznesową i skrócić czas wdrażania usług dzięki rozwiązaniom Salesforce i Vlocity

Niedawno jedna z największych sieci telekomunikacyjnych w Polsce poprosiła nas o pomoc we wdrożeniu systemu Salesforce, aby wzmocnić jakość obsługi klienta i jeszcze efektywniej sprzedawać swoje produkty.

Skuteczna implementacja Sales Cloud i integracja z Marketing Cloud na przykładzie dużej firmy odzieżowej

Maksymalizacja efektywności kampanii marketingowych na dużą skalę (ponad 10 milionów użytkowników) musi iść w parze z usprawnieniem i automatyzacją kluczowych procesów biznesowych.

Jak zmaksymalizować korzyści z customizacji CRM w dynamicznie zmieniającym się środowisku online marketingu

Rozwijające się firmy, które nie chcą pozostać w tyle za konkurencją, nie są w stanie obejść się bez nowoczesnego systemu CRM, maksymalnie dostosowanego do ich potrzeb.

Zapraszamy
do współpracy

Blog 

Mini słownik stanowisk w branży IT

Mini słownik stanowisk w branży IT

Jeśli zaczynasz czytać tę rozprawkę to zapewne pierwsze kroki w branży IT już za Tobą. Wiesz, w jakich technologiach jesteś ekspertem, twój stan wiedzy jest ugruntowany i w którą stronę będziesz podążać, aby się jeszcze bardziej rozwinąć. Jest...

czytaj dalej
CRM — jak skutecznie z niego korzystać

CRM — jak skutecznie z niego korzystać

CRM (customer relationship management) to proces składający się na konkretne zarządzanie obsługą klientów i to zarówno obecnych jak i przyszłych. Dzięki właściwemu zarządzaniu relacjami z klientami firma może sobie zapewnić lepszą lokatę pośród...

czytaj dalej
Nowość w Salesforce

Nowość w Salesforce

  Co nowego w Salesforce? Coś dla pracowników pracujących w terenie bądź u klienta Salesforce udostępniło niedawno usługę Salesforce Field Service, która poprzez wsparcie sztucznej inteligencji jest w stanie dostarczać narzędzia najwyższej jakości dla usług...

czytaj dalej