Co możesz zyskać, korzystając z Salesforce?

8 listopada 2021

Platforma Salesforce to obecnie najbardziej popularne oprogramowanie CRM. A co powoduje, że jest tak rozpoznawalna i powszechnie stosowana? Przedstawimy Wam kilka rozwiązań, które rekomendują programiści w oparciu o Salesforce…

  1. Salesforce Lightning — znacznie zwiększa atrakcyjność platformy poprzez nowoczesny interfejs i łatwiejsze korzystanie z niej. Usprawnione raportowanie pozwala na lepsze dysponowanie sprzedażą opierającą się o dane bieżące. Bardzo intuicyjna oraz przejrzysta konstrukcja znacznie poprawia szybkość i efektywność pracy.
  2. Elastyczność i rozwój projektu — tworzenie rozwiązania IT opierające się o platformę to jak budowanie z plastikowych klocków. Jeśli do tego współpracuje się z doświadczonym partnerem, można stworzyć system dopasowujący się do rzeczywistości biznesowej.
  3. Dobre praktyki — platforma podpowiada użytkownikowi narzędzia i wskazówki, dzięki czemu można maksymalnie wykorzystać jej potencjał. Ciągła integracja i ciągłe dostarczanie to zestaw dobrych standardów i praktyk, które usprawniają rozwój oprogramowania i usprawniający pracę zespołową nad danym projektem.
  4. Doskonała obsługa klientów — Salesforce jest fantastycznym narzędziem do obsługi klientów. Pracownicy serwisu dostają prosty dostęp do wcześniejszych zgłoszeń, swobodnie mogą kontaktować się z klientami na wielu kanałach, mają bazę wiedzy i dzięki przygotowanym narzędziom mogą oszczędzić czas pracy, a to z kolei przekłada się na wydajność i efektywność. Już blisko 48% użytkowników dostrzegło, że efektywność działu obsługi klienta zdecydowanie się podniosła.
  5. Bardziej skuteczny marketing — ogromnym atutem Platformy Salesforce są narzędzia, które wspierają marketing B2B I B2C. Pozwalają na tworzenie konkretnych kampanii marketingowych, raportowanie w rzeczywistym czasie oraz ich automatyzację.
  6. Wyższa sprzedaż — Salesforce daje wsparcie dla sprzedaży pod postacią Sales Cloud. Wspiera on zarządzanie danymi kontrahentów, umożliwia automatyzację codziennych rutynowych zadań, spłyca proces sprzedaży, pomaga w kontroli sprzedaży oraz wspiera raportowanie. Przy zastosowaniu Sales Cloud można oczekiwać wzrost sprzedaży o ponad 40%, a aż ok.38% finalizowania pojedynczych transakcji.
  7. Bezpieczne rozwiązania w chmurze — to kolejny klocek, który składa się na zalety Salesforce. Uwierzytelnieni pracownicy mają dostęp do informacji w dowolnym czasie, miejscu i urządzeniu. Dane są umieszczane na zewnętrznych serwerach odpowiednio zabezpieczone i można z nich korzystać nawet gdy przydarzy się awaria systemu informatycznego użytkownika.

Inne zalety

Każdy, kto zdecyduję się na wdrożenie u siebie w firmie Salesforce, a do tego ma wsparcie doświadczonego partnera może dostrzec jeszcze więcej zalet tego oprogramowania i wywindować swój biznes na najwyższy poziom. Warto pamiętać o tym, że oprócz rozwoju Platformy istnieje również opcja integracji praktycznie z każdym systemem bez względu na to czy działa na serwerach klienta, czy też w chmurze. Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe punkty, możemy stwierdzić, że Salesforce działa jak łącznik. Wszystkie ważne dane, informacje o klientach i partnerach są zabezpieczone i przechowywane w zaawansowanej technologicznie chmurze internetowej.

W dowolnej chwili jest dostęp do danych z każdego miejsca, czasie i na każdym urządzeniu, a jedyne co jest potrzebne to dostęp do Internetu. Wszystkie podstawowe funkcje wbudowane w system dają możliwość na prowadzenie biznesu już w pierwszym dniu używania Salesforca. Ale to nie wszystko, ponieważ Platforma jest na tyle elastyczna, że pozwala na dopasowanie i spersonalizowanie narzędzi według potrzeb klientów, pracowników i partnerów a nade wszystko Twojego biznesu

Nie ulega wątpliwości natomiast to, że wdrożenie platformy Saleforce wiąże się ze znaczną inwestycją finansową, jest to jednak konieczne jeśli zależy Ci na konkurencyjności na rynku. Kiedy każdy jest przyzwyczajony do pracy w konkretny sposób, wprowadzenie nowych narzędzi może wywołać pewien dyskomfort, a nawet strach, ale pokazanie zalet CRM na poziomie praktycznym zmotywuje pracowników do integracji go stopniowo z codziennymi zadaniami. Salesforce jest pierwszą firmą, która wprowadziła CRM do chmury internetowej, dając dostęp do wszystkich informacji z każdego miejsca na ziemi 24/7 i tu zaczyna się prawdziwa magia.

Pozostałe wpisy

Zawody przyszłości w branży IT (część 3)

Zawody przyszłości w branży IT (część 3)

Zgodnie z obietnicą przedstawimy Wam dziś kolejne zawody, które wchodzą z rozmachem na rynek pracy w branży IT i zaczniemy od: Trener / Mentor IT — zapotrzebowanie na specjalistów w IT to gorący temat i sprawia, że akurat w sferze szkoleń tworzy się nisza, a to z...

czytaj dalej
Zawody przyszłości w branży IT (część 2.)

Zawody przyszłości w branży IT (część 2.)

Zaciekawiła Was pierwsza część artykułu o zawodach, które obecnie wchodzą na rynek pracy? Dziś przybliżymy Wam kolejne. Analityk Danych (ang. Data Scientist) — firmy i przedsiębiorstwa gromadzą coraz więcej danych każdego dnia. Dlatego też eksperci data science są...

czytaj dalej
Kilka zawodów przyszłości w branży IT (część 1.)

Kilka zawodów przyszłości w branży IT (część 1.)

Branża technologiczna kwitnie i tworzy ogromną liczbę zawodów przyszłości. Właśnie teraz jest najlepszy czas, aby przekonać się, które stanowiska są topie, a zarazem są najlepiej płatnymi stanowiskami w branży technologicznej. Zaletą tych profesji jest to, że w wielu...

czytaj dalej