14 kwietnia 2021

Co pomoże wyznaczyć kierunek działań firmy?

Jaka będzie reszta 2021 roku? Nikt tego nie wie, jedyne co jest pewne to zmiany.


2020 pokazał nam, że zmiana to jedyna stała, do jakiej przyszło nam się przyzwyczaić. Właściciele firm, dyrektorzy, liderzy, managerowie, pracownicy, wszyscy zastanawiają się jakie działania mogą być skuteczne w obecnej sytuacji rynkowej. Jak budować długotrwałe relacje z wymagającym klientami kiedy nie można do nich pojechać, pokazać, wytłumaczyć i podsumować całość tradycyjnym uściskiem dłoni.

Jedyne co można zrobić to efektywnie zarządzać posiadanym budżetem i zasobami ludzkimi oraz wyznaczyć odpowiedni kierunek działań firmy będzie to miało bezpośredni wpływ na utrzymanie klienta.

 

Co może pomóc wyznaczyć odpowiedni kierunek działań firmy?


Zdecydowanie wiedza na temat potrzeb klientów, zrozumienie ich obecnej sytuacji oraz sposób, w jaki można wykorzystać posiadane informacje. Wszystko to również musi być spójne z wydarzeniami na świecie, a opracowanie idealnej strategii ściśle związane z obserwacjami obecnych trendów rynkowych i zmiennych nastrojów konsumentów.

Dostosowanie, dopasowanie – to słowa, które powinny towarzyszyć nam na co dzień, przy jednoczesnej komunikacji na poziomie odpowiadającym naszemu klientowi. Wprowadzenie w życie tych wszystkich zasad jest proste i przy odpowiednich narzędziach takie się stanie.
Jeśli planujesz dotrzeć do klientów za pomocą chwytów marketingowych, to potraktuj to działanie jak sztukę, podejmuj decyzje w oparciu o wiedzę, dane i długotrwałe obserwacje. Jednolite spojrzenie na klienta, zdolność adaptacji, inteligencja emocjonalna i odpowiednie narzędzia to klucz do sukcesu. W każdej z tych kategorii pomocnym narzędziem jest Salesforce Marketing Cloud, platforma B2C, która spełni wszystkie Twoje oczekiwania. Zawiera ona łatwe do stworzenia i wdrożenia ścieżki użytkownika, zautomatyzowane zadania, raporty, wiadomości, wszystko to sprzyja szybszemu dostosowaniu się do wymagań klientów i użytkowników. Masz pytania, chcesz wiedzieć więcej, napisz do nas, pomożemy na każdym etapie, od dostosowania platformy do Twoich potrzeb, po wdrożenie w Twojej firmie. Mamy zespół gotowy do pracy, nasi specjaliści wesprą Twoją firmę, a wspólny sukces da gwarancję korzyści.

Pozostałe wpisy

Zawody przyszłości w branży IT (część 3)

Zawody przyszłości w branży IT (część 3)

Zgodnie z obietnicą przedstawimy Wam dziś kolejne zawody, które wchodzą z rozmachem na rynek pracy w branży IT i zaczniemy od: Trener / Mentor IT — zapotrzebowanie na specjalistów w IT to gorący temat i sprawia, że akurat w sferze szkoleń tworzy się nisza, a to z...

czytaj dalej
Zawody przyszłości w branży IT (część 2.)

Zawody przyszłości w branży IT (część 2.)

Zaciekawiła Was pierwsza część artykułu o zawodach, które obecnie wchodzą na rynek pracy? Dziś przybliżymy Wam kolejne. Analityk Danych (ang. Data Scientist) — firmy i przedsiębiorstwa gromadzą coraz więcej danych każdego dnia. Dlatego też eksperci data science są...

czytaj dalej
Kilka zawodów przyszłości w branży IT (część 1.)

Kilka zawodów przyszłości w branży IT (część 1.)

Branża technologiczna kwitnie i tworzy ogromną liczbę zawodów przyszłości. Właśnie teraz jest najlepszy czas, aby przekonać się, które stanowiska są topie, a zarazem są najlepiej płatnymi stanowiskami w branży technologicznej. Zaletą tych profesji jest to, że w wielu...

czytaj dalej