Dlaczego Salesforce jest najlepszy wśród wszystkich CRM-ów?

15 lipca 2022

Przeszukujesz INTERNET, porównujesz znane marki i ich oferty, aby znaleźć ten jedyny CRM, który odmieni Twoją firmę wizerunkowo i nie tylko, na wiele lat. Stosukowo szybko trafisz na stronę z niebieską chmurką z napisem Salesforce. Wiele osób już zna to logo, wielu użytkowników o nim mówi same dobre rzeczy. Zatem w twojej głowie pojawia się myśli może i ja skorzystam z tej platformy, może to właśnie to czego szukam!? Co sprawia, że jego popularność tak galopuje i obecnie jest określany mianem numer 1 w systemach do zarządzania relacjami z klientami? Podstawowym założeniem Salesforca jest pełny sukces i zadowolenie klienta. Cały jego ekosystem zbudowany jest wokół klienta oraz jego pełnej satysfakcji, a mimo to platforma dąży do dalszego rozwoju społeczności złożonej z zachwyconych użytkowników. Ma to przełożenie na ich aktywność, współpracę oraz ciągłe innowacje w świecie zmieniającego się biznesu.

Jeśli Twój wybór padnie właśnie na Salesforce to możesz być pewien, że wasza współpraca nie skończy się na zakupie produktu i podaniu sobie ręki. Możesz natomiast oczekiwać rozwiązania opartego o chmurę które nie będzie wymagało dodatkowych kosztów związanych z zakupem sprzętu oraz jego instalacji. Gdyby jednak pojawiły się jakieś problemy technicy są w stanie w ciągu kilku minut zdiagnozować problem i skutecznie go wyeliminować. Dla Twojej firmy to brak przestoju, minimalne koszty naprawy i konserwacji, a dla Ciebie więcej czasu dedykowanego na rozwój firmy. Ponadto Salesforce dostarcza możliwość podnoszenia kompetencji klientów dając im możliwość certyfikacji oraz Trailhead czyli platformę do nauki dzięki czemu można poszerzać wiedzę o inwestycjach, tak aby wykorzystać maksymalnie jej możliwości. Niewątpliwie zaletą Salesforca jest również to, że poziom wydajności dla wszystkich klientów jest jednakowy i wszyscy współdzielą identyczną infrastrukturę oraz oprogramowanie. Dzięki temu wszyscy klienci mają automatyczne i jednoczesne aktualizacje przy zachowaniu bezpieczeństwa danych i w ciągu 3-ch razy w ciągu roku dokonuje aktualizacji. Oprogramowanie CRM to inwestycja, która powinna spełniać nie tylko aktualne wymagania firmy, ale również zabezpieczyć przyszłe potrzeby.

Nieważne czy chcesz uporządkować aktualną bazę danych czy dopiero tworzysz nową i rozwojową przez następne lata Salesforce dopasuje się do stawianych wymagań i będzie rozrastać się wraz z firmą. Ponad 80 % klientów zgodnie stwierdza, iż personalizacja odgrywa ważna rolę w podejmowaniu decyzji o zakupach. Dlatego też umożliwia personalizowanie e-maili do klientów biorąc pod uwagę unikalną historię zakupów kontrahentów a dzięki Salesforce App Cloud firmy mogą tworzyć i uaktywniać wszystkie spersonalizowane aplikacje. Sam Salesforce już na starcie daje pewność, że małe i średnie firmy wdrażając technologie będą się rozwijać wraz z ich wzrostem. Platforma jest nowatorska i łatwa w użyciu do tego intuicyjna i elastyczna. Przewodzi nie tylko na rynku CRM, ale też kreuje przyszłość biznesu i to we wszystkich branżach. Architekci Salesforce mówią, że ten CRM jest dokładnie tym czym chce, żeby był. Lider w bezpiecznej, mobilnej technologii chmurowej prezentuje kilka rozwiązań.

Handlowcy dzięki Sales Cloud stawianym w centrum uwagi mogą efektywnie zwiększać dochody firmy jednocześnie sprawić, aby wszystkie usługi stały się elastyczne i skalowalne, a firma mogła zapewnić idealną obsługę klienta. Marketing Cloud ma za zadanie stworzyć dostęp do wielokanałowego i spersonalizowanego doświadczonego klienta, a to nie wszystkie dostępne narzędzia. Jest do dyspozycji Community Cloud do tworzenia i zarządzania społecznościami, Analytics Cloud do zbierania danych klientów czy App Cloud do projektowania aplikacji w jednym ekosystemie. Salesforce w swej prostocie przypomina strony internetowe, które codziennie odwiedzamy. Innowacyjny zapewne jest 360-stopniowy widok klienta. Dzięki temu, że wszystkie systemy i bazy danych mieszczą się w jednym miejscu, firmy mają możliwość wyszukiwania dużej ilości informacji o danym kliencie. AppExchange Salesforce daję dostęp do ponad 3000 zintegrowanych aplikacji do użycia, zaś mobilna Salesforce umożliwia dysponowanie wszystkimi działaniami od spotkań począwszy na raportach kończąc i to będąc w każdym miejscu na świecie mając jedynie dostęp do smartfonu z Internetem.

Salesforce z każdym dniem jako CRM wchodzi na wyższy poziom. Najważniejszym z założeń biznesu korzystającego z narzędzi CRM jest zabezpieczenie danych i na to od samego początku stawiał Salesforce od pierwszego dnia istnienia. Dzięki zainstalowanym funkcjom bezpieczeństwa Salesforce pozwala właścicielom firmy zadecydować kto w ich zakładowych strukturach może otrzymać dostęp do odpowiednich danych, dzięki temu jest to niezawodne i bezpieczne oprogramowanie. Już od 1999 roku Salesforce wyznaczyło nowe trendy w świecie biznesu. Jeśli staniesz się jednym z ich klientów możesz mieć pewność, że zyskasz przewagę nad innymi konkurencyjnymi firmami, jednocześnie stając się częścią w stale rozwijającym się gronie przedsiębiorców. To właśnie dzięki systemowi CRM dostajesz możliwość sprawnego zarządzania działami sprzedażowymi, marketingiem, usługami, analityką, aplikacjami oraz komunikacją, a to cały czas nie wszystko co ma do zaoferowania ta rozwojowa platforma dla Twojej firmy. Śmiało dołącz grona klientów Salesforce i szybuj w kierunku rozwoju i świata przyszłości już od dziś.

Other entries

Sylwester i Nowy Rok – polskie obyczaje

Sylwester i Nowy Rok – polskie obyczaje

31.12 potocznie zwanym Sylwestrem to ostatni dzień roku, który nocnymi zabawami, balami, tanecznym krokiem i wznoszonymi toastami wprowadza nas w Nowy Rok. Nazwa Sylwester ma swoją legendę. Jak głosiła przepowiednia Sybilli w roku 1000-cznym miał nastąpić koniec...

czytaj dalej
Co to jest CRM i co może zaoferować firmie

Co to jest CRM i co może zaoferować firmie

Customer relationship management, czyli CRM to oprogramowanie, które pomaga zarządzać kontaktami oraz relacjami z każdym klientem zarówno stałym jak i potencjalnie nowym. W praktyce używany jest przez pracowników, aby rejestrować, raportować i analizować wszelkie...

czytaj dalej
Święta Bożego Narodzenia i tradycje z nimi związane

Święta Bożego Narodzenia i tradycje z nimi związane

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku a wraz z nim uwielbiane przez wszystkich Święta Bożego Narodzenia. Wiecie, że w naszym kraju w większości regionów zwyczaje świąteczne są prawie identyczne. W większości domów śpiewane są kolędy i pastorałki, a przy wigilijnym...

czytaj dalej