Funkcjonalności Salesforce ułatwiające pracę

31 marca 2021

Życie się ostatnio zmieniło, prawda?


No właśnie: wirtualne klasy/szkoła, spotkania firmowe tylko online, praca biurowa tylko z domu, zakupy najczęściej przez Internet, maski na twarzach, kontakt z klientem tylko mailowy lub telefoniczny itd. I jeszcze jakby to był nasz wybór, byłoby wszystko ok, ale nikt nie lubi mieć narzucanego sposobu, stylu życia odgórnie. Żebyvnie zwariować, możemy tylko jedno – przystosować się, zacząć korzystać z funkcjonalności Salesforce, które pozwolą na sprawniejszą pracę.

 

Jakie funkcjonalności Salesforce ułatwiają pracę?


System powiadomień Salesforce umożliwia sprawną komunikację poprzez chatter, możesz używać go do rozmów z poszczególnymi osobami, ale też kierować informację do grup użytkowników, każda odpowiedź da powiadomienie push.

Innym wartościowym narzędziem Salesforce jest Process Builder (narzędzie typu „wskaż i kliknij”, które pozwala łatwo zautomatyzować procesy biznesowe i pokazać graficzną reprezentację procesu podczas tworzenia), który daje między innymi możliwość kreowania zadań. W każdym projekcie mającym określony czas wykonania również można ustawić powiadomienia.

Chcesz zdobywać nowych klientów? Zastosuj kampanie Salesforce, to idealny instrument do analizowania jaką konkretną wartość mają Twoje kontakty. Jeśli oznaczysz w Salesforce zdobytego klienta, możesz w każdej chwili sprawdzić, które z zamkniętych sprzedaży zaczęły się w trakcie poznania klienta na spotkaniu, czy za pomocą telefonu, czy np. maila. Kampanie można ustawić między innymi na: zwrot z inwestycji ze spotkań, śledzenia gdzie spotkałeś klienta, śledzenie odpowiedzi, śledzenie konwersji itp. Salesforce Inbox ma masę opcji do komunikacji: chatter, integrację z Outlook i Gmail oraz wbudowany kalendarz z możliwością definiowania zadań. Całość wyposażona w sztuczną inteligencję Einstein, oferuje odpowiedzi na ważne maile klientów i automatyzuje reakcje o regularnych, formalnych właściwościach.  

Salesforce, to oszczędność czasu i automatyzacja zadań – Marketing Cloud, Pardot oraz Sales Cloud.


Zrezygnuj z arkuszy Excel, przenieś dane do Salesforce, kontakty, leady, rozwiązania i uczestnicy kampanii z Excela, Outlooka, ACT oraz Google Drive, wszystko możesz mieć w jednym miejscu. Jakość danych nie jest zadowalająca? Salesforce wyeliminuje duplikaty, wystarczy odpowiednia konfiguracja. Najłatwiej jest skorzystać z pomocy zaufanego partnera takiego jak my, uporządkujemy, dostosujemy i wesprzemy Cię w każdej chwili. Czeka na Ciebie zespół fachowców gotowych na nowe wyzwania.

Pozostałe wpisy

Słowniczek pojęć internetowych cz.2

Słowniczek pojęć internetowych cz.2

Dziś dalsza część słowniczka pojęć związanych z pojęciami internetowymi, które są używane codziennie, a mogą być nie do końca nam znane. Digitalizacja — to cyfrowa postać, która jest nadawana pismom i dokumentom zawartych na nośnikach danych. E- administracja...

czytaj dalej
Słowniczek pojęć internetowych cz.1

Słowniczek pojęć internetowych cz.1

W XXI w. prawie każdy i to bez względu na to, ile ma lat, codziennie siada do komputera, laptopa czy innego urządzenia, gdzie w szerokim zakresie może korzystać z Internetu. Ktoś skończył szkołę czy uczelnie o profilu informatycznym, ktoś inny zdobył wiedzę na kursach...

czytaj dalej
Na jakich stanowiskach pracują programiści?

Na jakich stanowiskach pracują programiści?

Intensywny wzrost nowych technologii sprawia, że również stanowiska pracy w branży IT ewoluują w ogromnym tempie. Autorzy oprogramowania wpływają już praktycznie na każdy aspekt naszego życia. Firmy o różnym profilu, coraz częściej sięgają po nowoczesne rozwiązania...

czytaj dalej