Funkcjonalności Salesforce ułatwiające pracę

31 marca 2021

Życie się ostatnio zmieniło, prawda?


No właśnie: wirtualne klasy/szkoła, spotkania firmowe tylko online, praca biurowa tylko z domu, zakupy najczęściej przez Internet, maski na twarzach, kontakt z klientem tylko mailowy lub telefoniczny itd. I jeszcze jakby to był nasz wybór, byłoby wszystko ok, ale nikt nie lubi mieć narzucanego sposobu, stylu życia odgórnie. Żebyvnie zwariować, możemy tylko jedno – przystosować się, zacząć korzystać z funkcjonalności Salesforce, które pozwolą na sprawniejszą pracę.

 

Jakie funkcjonalności Salesforce ułatwiają pracę?


System powiadomień Salesforce umożliwia sprawną komunikację poprzez chatter, możesz używać go do rozmów z poszczególnymi osobami, ale też kierować informację do grup użytkowników, każda odpowiedź da powiadomienie push.

Innym wartościowym narzędziem Salesforce jest Process Builder (narzędzie typu „wskaż i kliknij”, które pozwala łatwo zautomatyzować procesy biznesowe i pokazać graficzną reprezentację procesu podczas tworzenia), który daje między innymi możliwość kreowania zadań. W każdym projekcie mającym określony czas wykonania również można ustawić powiadomienia.

Chcesz zdobywać nowych klientów? Zastosuj kampanie Salesforce, to idealny instrument do analizowania jaką konkretną wartość mają Twoje kontakty. Jeśli oznaczysz w Salesforce zdobytego klienta, możesz w każdej chwili sprawdzić, które z zamkniętych sprzedaży zaczęły się w trakcie poznania klienta na spotkaniu, czy za pomocą telefonu, czy np. maila. Kampanie można ustawić między innymi na: zwrot z inwestycji ze spotkań, śledzenia gdzie spotkałeś klienta, śledzenie odpowiedzi, śledzenie konwersji itp. Salesforce Inbox ma masę opcji do komunikacji: chatter, integrację z Outlook i Gmail oraz wbudowany kalendarz z możliwością definiowania zadań. Całość wyposażona w sztuczną inteligencję Einstein, oferuje odpowiedzi na ważne maile klientów i automatyzuje reakcje o regularnych, formalnych właściwościach.  

Salesforce, to oszczędność czasu i automatyzacja zadań – Marketing Cloud, Pardot oraz Sales Cloud.


Zrezygnuj z arkuszy Excel, przenieś dane do Salesforce, kontakty, leady, rozwiązania i uczestnicy kampanii z Excela, Outlooka, ACT oraz Google Drive, wszystko możesz mieć w jednym miejscu. Jakość danych nie jest zadowalająca? Salesforce wyeliminuje duplikaty, wystarczy odpowiednia konfiguracja. Najłatwiej jest skorzystać z pomocy zaufanego partnera takiego jak my, uporządkujemy, dostosujemy i wesprzemy Cię w każdej chwili. Czeka na Ciebie zespół fachowców gotowych na nowe wyzwania.

Pozostałe wpisy

Dobre relacje w pracy i czy warto o to dbać?

Dobre relacje w pracy i czy warto o to dbać?

W pracy spędzamy wiele godzin w ciągu dnia i jest to nieodłączna część naszego życia. Niejednokrotnie wracając do domu jesteśmy tak zmęczeni, że wolimy w nim zostać w ciszy i spokoju zaniedbując tym samym relacje z innymi ludźmi czy nawet rodziną, bo w pracy dużą...

czytaj dalej
Stres w pracy — jak sobie skutecznie pomóc?

Stres w pracy — jak sobie skutecznie pomóc?

Dla wielu ludzi praca stanowi największe źródło stresu To właśnie na tej płaszczyźnie oczekuje się od ludzi maksymalnej skuteczności, odpowiedzialności i terminowości. Jeśli te czynniki potraktujemy jako zewnętrzną presję to mamy praktycznie pewność, że wcześniej czy...

czytaj dalej