Nowość w Salesforce

4 kwietnia 2022

 

Co nowego w Salesforce? Coś dla pracowników pracujących w terenie bądź u klienta

Salesforce udostępniło niedawno usługę Salesforce Field Service, która poprzez wsparcie sztucznej inteligencji jest w stanie dostarczać narzędzia najwyższej jakości dla usług świadczonych niestacjonarnie. Pierwszy Field Service zbudowany w oparciu o CRM Salesforce obejmuje możliwości w zakresie optymalizacji i planowania terminów spotkań, obsługi komunikatów czy też zautomatyzowaną komunikacje z klientami. To właśnie dzięki tym udogodnieniom pracownicy mogą wywiązywać się ze swoich obowiązków terminowo i kompleksowo.

Kiedy rozpoczęła się pandemia, wiele firm musiało zawiesić działalność szczególnie te, które działały w ternie, ponieważ nałożone restrykcje zakłócały normalny kontakt z klientem. Taki stan rzeczy nie mógł trwać zbyt długo, ponieważ wszystkie urządzenia takie jak aparaty medyczne, klimatyzatory czy maszyny z linii produkcyjnych wciąż potrzebowały naprawy, wymiany czy po prostu serwisu. To właśnie z tego powodu Salesforce stworzył i opracował narzędzia Field Service przeznaczonego do obsługi i zarządzania zleceniami terenowymi.

 

Co zatem nowego w Salesforce Field Service?

  1. Dynamic Priority — daje możliwość dyspozytorom skoncentrowania się na sprawach, które mają najważniejsze znaczenie poprzez inteligentne funkcje planowania i optymalizacji, dzięki automatycznemu ustawieniu priorytetów wg. zaleceń klienta oraz nadrzędności wykonania usługi. Czyli wygląda to w ten sposób, że jeśli jest konieczna konserwacja urządzenia, a zbliża się termin wygaśnięcia gwarancji, to z automatu właśnie to zlecenie otrzyma najwyższy stopień wykonalności.
  2. Einstein Recommendation Builder — daje organizacjom możliwość szybkiego wdrożenia modeli uczenia maszynowego, który poprawi jakość usług, tak by umożliwić mobilnym pracownikom odpowiednie rozwiązania dla konkretnego zadania. Einstein skanując poprzednie zlecenia, poszuka podobnych okoliczności i na tej podstawie określi komponenty potrzebne do zakończenia aktualnego zlecenia.
  3. Asset 360 — to zupełnie nowy sposób zarządzania aktywami utworzonymi przez ServiceMax przy współpracy z Salesforce. To dzięki Asset 360 firmy dostaną dostęp do bazy, umowy serwisowej oraz wydajności sprzętu. W efekcie firmy będą mogły zwiększyć sprawność wykonania zadań przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych.
  4. Appointment Assistant — to funkcja, która za pomocą GPS-u aktualizuje czas przybycia serwisanta. To opcja, która pozwala na zachowanie maksimum bezpieczeństwa, ponieważ klient odpowiednio wcześnie powiadomiony o pojawieniu się serwisantów może się do tej wizyty przygotować. Obecnie bardziej niż kiedykolwiek istotne jest, aby serwisanci byli wyposażeni w dobry sprzęt i narzędzia, komplet informacji, które wpłyną na sprawność i przebieg realizacji zadania i podwyższą wskaźnik naprawy.

Wieloletnie doświadczenia w branży na tyle udoskonaliły Salesofece Field Service wzmacniając jego wydajność, aby przedsiębiorstwa z różnych dziedzin mogły wykonywać swoje zadania maksymalnie rzetelnie i najwyższym poziomie zachowując jednocześnie bezpieczeństwo klientów i pracowników. Jako nowość nowej generacji Salesforce Field Service wchodzi też ClickSoftware, który jest liderem w zarządzaniu mobilnymi usługami. Połączenie obu tych serwisów dało szanse na stworzenie niezawodnego narzędzia do pracy w terenie, zachowując wymogi organizacji serwisowych. Bardzo wielu klientów z różnych branż i regionów świata korzysta z usług Salesforce Field Service w inny sposób, aby dalej się rozwijać i powiększać dochód.

 

A jak ten serwis mogą wykorzystywać firmy?

Zobaczmy zatem, jak wygląda to w praktyce. Automobilkluby, które działają na terenie USA, a zapewniają klientom usługi turystyczne, finansowe, ubezpieczeniowe i motoryzacyjne korzystając z Salesorce Field zapewniają klientom kompleksowe wparcie od pierwszego kontaktu aż do zakończenia całego procesu obsługi. Nowe rozwiązania pozwalają zmaksymalizować zasoby, a pracownicy wyposażeni w rzetelne informacje i sprzęt mogą obsługiwać aż 2,2 mln klientów. Firmy ogrodnicze działające w Wielkiej Brytanii mogą swobodnie zagwarantować pełną obsługę 2,5 mln klientów.

Inteligentne planowanie dało możliwość ekipie terenowej na zwiększenie wykonywanych zleceń przynajmniej o jedno przypadające na każdego pracownika. Dzięki nowej organizacji pojawiła się możliwość wyznaczanie nowych tras załogom terenowym, a to przełożyło się na znaczne oszczędności paliwa, brak składania zamówień na papierze dało kolejne oszczędności związanych z zakupem kolejnych arkuszy papieru. Zastąpienie tradycyjnej poczty i wprowadzenie cyfrowej skrzynki to kolejne zaoszczędzone ryzy, a dzięki sprawnej pracy systemu można zdecydowanie szybciej odpowiadać na zapytania klientów.

Firmy medyczne, które zajmują się przede wszystkim zdrowiem kobiet, skorzystały z Salesforce, aby móc analizować produkty na stronie danego klienta ustalić, z jakiej wersji oprogramowania korzysta i analizować historię własnych usług. Firmy gastronomiczne mogły uruchomić program dostawy posiłków dla seniorów w ciągu kilku dni, koordynować wysyłkę z lokali i idealnie zsynchronizować z pracą dostawców. Tych firm i branż jest o wiele więcej i nie sposób wszystkiego tu wyliczyć. Jedno jest pewne, że zarządzanie serwisem terenowym Salesforce umożliwia generalnie całemu personelowi skutecznie i efektywne rozwiązywać problemy i zlecenia klientów przy jednoczesnym oszczędnym trybie pracy, wydatkami oraz sprzedażą.

Other entries

Sztuczna inteligencja a nadchodząca przyszłość

Sztuczna inteligencja a nadchodząca przyszłość

Sztuczna inteligencja, czyli Al to termin, który od połowy 20-go wieku jest odmieniany przez wszystkie przypadki. Początkowo o Al pisali jedynie fantaści lub futurolodzy. Później po ten temat zaczęli sięgać matematycy, a zaraz za nimi temat również podchwycili...

czytaj dalej
Jak zostać twórcą gier komputerowych

Jak zostać twórcą gier komputerowych

 Jeśli lubisz informatykę, gry komputerowe a do tego jesteś kreatywny i szukasz właśnie własnej ścieżki zawodowej, a nie do końca wiesz, co chcesz robić i gdzie pracować, podpowiem -zostań twórcą gier. Ta profesja da Ci ogrom satysfakcji, możliwość rozwoju, awansu i...

czytaj dalej