Sztuczna inteligencja – Salesforce Einstein

3 marca 2021

Czy wiesz, że Sztuczna inteligencja – Salesforce Einstein każdego dnia przekazuje 80 mld prognoz opartych na sztucznej inteligencji?


Stale zmieniające się warunki rynkowe powodują, że popularność technologi Salesforce Einstein gwałtownie rośnie. Jedne z największych firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do udoskonalenia sprzedaży, marketingu i usług.

 

Co daje Einstein?


Między innymi możliwość wykorzystywania z dowolnego miejsca na świecie spersonalizowanych prognoz dotyczących zachowań klientów. Daje to wymierne korzyści przy pogłębianiu relacji z kooperantami, wzorcowaniu i dostosowaniu programu (jego ustawień, sposobu zachowania lub wyglądu) do indywidualnych potrzeb użytkownika i klienta na podstawie dotychczasowych zachowań. Firmy widząc szansę na automatyzację większości rutynowych zadań oraz dużo wyższą innowacyjność co przekłada się na wydajniejszą, sprawniejszą i lepszą obsługę klienta dają swoim pracownikom możliwość korzystania z Salesforce Einstein w celu opracowania najlepszego z możliwych, indywidualnych podejść do każdego nabywcy.

Obecna sytuacja związana z pandemią narzuciła na wiele firm zachowania, które wcześniej nie były potrzebne. Inwestycja w nowe technologie stała się koniecznością, aby zyskowność przedsiębiorstwa stale rosła w sposób przewidywany w planach na najbliższe lata. Salesforce AI daje taką szansę.

Pozostałe wpisy

Trendy technologiczne na 2023 rok

Trendy technologiczne na 2023 rok

W obecnym świecie, w którym królują już różne technologie, z dnia na dzień powstają kolejne bardziej zaawansowane rozwiązania. To właśnie dzięki tym technologiom niektórzy stawiają na rozwój rozszerzonej rzeczywistości, aby stworzyć kopię realnego świata. Dzięki takim...

czytaj dalej
Chmura obliczeniowa – jej zalety i wady

Chmura obliczeniowa – jej zalety i wady

Chmura obliczeniowa to istotny fenomen w dzisiejszych czasach. Znalazła zastosowanie w praktycznie każdej działalności bez względu na jej wielkość. Zarówno małe, jak i duże firmy potrafią w pełni wykorzystać jej możliwości. Najtrudniejszy jest pierwszy krok, kiedy się...

czytaj dalej