Salesforce, kiedy po niego sięgnąć?
Kiedy mamy dobre relacje z klientami to przekłada się to bezpośrednio na rozwój firmy. Jeśli pragniemy, aby zamówienia klientów były obsługiwane jak najszybciej, ale jednocześnie jak najlepiej to wcześniej czy później musimy „zasięgnąć języka”, a nawet poprosić o pomoc. W odsiecz zapewne przybędzie oprogramowanie oraz zestaw procedur, które uporządkują i ugruntują relacje z klientami, jednocześnie umożliwiając obsłużenie znacznej ich ilości.
Czy Salesforce jest w stanie zapewnić taką pomoc?
Jest to aplikacja, która w swoim zamyśle umożliwi przekucie filozofii w realność, pozwoli jednocześnie zastosować praktyczne procedury i rozwiązania, dzięki którym można świadczyć usługi dla klientów na najwyższym możliwym poziomie. Co istotne w tym wszystkim to to, że działa w technologii salescloud, czyli działa w chmurze. Jest to rewelacyjne rozwiązania dla użytkownika, ponieważ pozwala na dostęp do wszelakich narzędzi czy utworzonych procedur z dowolnego miejsca. Zaczynając przygodę z Salesforce’em, należy brać pod uwagę zarówno naszych klientów, jak i pracowników. Ma być to narzędzie ułatwiające komunikację między obydwoma zainteresowanymi stronami. Powinno się dopasować do naszych indywidualnych potrzeb poprzez odpowiednie programowanie i zestaw procedur bezpośrednio w ramach Salesforce. Aby to wszystko było w zasięgu ręki i abyśmy mieli do tego dostęp, należy nawiązać kontakt z developerem umiejącym poruszać się w tym środowisku.
Z biznesowego punktu widzenie praca w chmurze jest bardzo praktyczna. Nie trzeba przebywać w biurze, aby korzystać z poszczególnych narzędzi, można to robić z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie mając jedynie dostęp do Internetu. Klient zapewne również doceni fakt, iż otrzyma obsługę w najwyższym standardzie zawsze i wszędzie, bez względu na okoliczności. Salesforce to zaiste potężne narzędzie upraszczające wprowadzenie filozofii CRM do firmy. Dzięki temu swobodnie można zarządzać działaniami, a przełoży się to bezpośrednio na sposób obsługi kontrahentów oraz ich zamówień. Wybierając taką opcję, działając w chmurze na obecnie najpopularniejszym systemie CRM, zapewniamy bezpieczeństwo, wsparcie oraz dostęp do najnowszych technologii, jakie się ukazują i to w ramach jednego oprogramowania. Zadowolenie klientów to priorytet dla każdego przedsiębiorstwa, które stawia na przyszłość, rozwój i chce pozyskiwać nowe kontakty i kontrakty. To właśnie dlatego, aby usprawnić cały proces komunikacji oraz relacji między załogą firmy a odbiorcami powstała filozofia CRM, która scala wszystkie te wymagania w jedno i umożliwia wypełnienie tych zadań na wysokim poziomie. Zastosowanie tej filozofii jest łatwe, szczególnie gdy wykorzystujemy odpowiednio dedykowane do tego narzędzia, jak chociażby oprogramowanie. Salesforce to przede wszystkim chmura, która dostarcza rozwiązania w obszarze pełnego wsparcia klienta, budowania społeczności, analizy danych, marketingu, e-commerce i innych. Tworzone są rozwiązanie dopasowane do potrzeb każdego odbiorcy od spraw administracji po budowanie skomplikowanych aplikacji.
A jak wygląda praca samego programisty w Salesforce? To nie tylko pisanie kodu, ale również obsługa ogromu funkcjonalności, które mają bezpośredni wpływ na procesy biznesowe. Developerzy, jak i administratorzy platformy doskonale znają role systemów CRM w organizacjach, a w detalach znają specyfikę procesów sprzedaży, marketingu, analizy danych czy wsparcia klienta. Programiści, którzy działają w owej technologii, nie skupiają się na jakimś jednym języku programowania. Platforma używa też takich technologii: Apex, Visualtorce, Lightning, JavaScrip, HTML czy standardowych frameworków front-end’owych. Jest to też idealna opcja dla wszystkich, którzy planują rozwijać swoją karierę jako programiści Full Stack. Salesforce pozwala na rozwój w obszarach takich jak: inżynieria testów, technologia mobilna, sztuczna inteligencja czy analiza danych.
Salesforce pozyskuje informacje zarówno jakościowe, jak i ilościowe co jest niewątpliwie jedną z jego zalet. Organizuje również konta, wydarzenia, zadania oraz kontakty osób, których można traktować jako potencjalnych klientów. Umożliwia śledzenie informacji, które spersonalizują profile klientów. Nawet wówczas, gdy Twój klient przypisany jest do innego pracownika, możesz pobierać wszelkie informacje z dogodnej lokalizacji, zapewniając pełny rozkwit biznesu oraz podejście do zarządzania. Wyklucza luki w obsłudze klienta poprzez naturę chmury obliczeniowej, dzięki której można pozostawać w kontakcie z klientem bez względu na lokalizację. To właśnie ta opcja pozwoli Tobie oraz całej załodze cieszyć się wakacjami bez obaw o to, kto kogo zastąpi podczas nieobecności w biurze, aby rekrutować potencjalnych klientów. Salesforce to unikalna platforma do zarządzania relacjami z kontrahentami, która zapewnia porządek w danych, dając jednocześnie ogrom możliwości odnawiania.
Wiedząc, w dużym zarysie, czym zajmuje się Salesforce, wybierzesz najlepszy CRM dla własnej firmy.
Other entries
Słowniczek pojęć internetowych cz.2
Dziś dalsza część słowniczka pojęć związanych z pojęciami internetowymi, które są używane codziennie, a mogą być nie do końca nam znane. Digitalizacja — to cyfrowa postać, która jest nadawana pismom i dokumentom zawartych na nośnikach danych. E- administracja...
Słowniczek pojęć internetowych cz.1
W XXI w. prawie każdy i to bez względu na to, ile ma lat, codziennie siada do komputera, laptopa czy innego urządzenia, gdzie w szerokim zakresie może korzystać z Internetu. Ktoś skończył szkołę czy uczelnie o profilu informatycznym, ktoś inny zdobył wiedzę na kursach...
Na jakich stanowiskach pracują programiści?
Intensywny wzrost nowych technologii sprawia, że również stanowiska pracy w branży IT ewoluują w ogromnym tempie. Autorzy oprogramowania wpływają już praktycznie na każdy aspekt naszego życia. Firmy o różnym profilu, coraz częściej sięgają po nowoczesne rozwiązania...