Nowość w Salesforce

4 kwietnia 2022

 

Co nowego w Salesforce? Coś dla pracowników pracujących w terenie bądź u klienta

Salesforce udostępniło niedawno usługę Salesforce Field Service, która poprzez wsparcie sztucznej inteligencji jest w stanie dostarczać narzędzia najwyższej jakości dla usług świadczonych niestacjonarnie. Pierwszy Field Service zbudowany w oparciu o CRM Salesforce obejmuje możliwości w zakresie optymalizacji i planowania terminów spotkań, obsługi komunikatów czy też zautomatyzowaną komunikacje z klientami. To właśnie dzięki tym udogodnieniom pracownicy mogą wywiązywać się ze swoich obowiązków terminowo i kompleksowo.

Kiedy rozpoczęła się pandemia, wiele firm musiało zawiesić działalność szczególnie te, które działały w ternie, ponieważ nałożone restrykcje zakłócały normalny kontakt z klientem. Taki stan rzeczy nie mógł trwać zbyt długo, ponieważ wszystkie urządzenia takie jak aparaty medyczne, klimatyzatory czy maszyny z linii produkcyjnych wciąż potrzebowały naprawy, wymiany czy po prostu serwisu. To właśnie z tego powodu Salesforce stworzył i opracował narzędzia Field Service przeznaczonego do obsługi i zarządzania zleceniami terenowymi.

 

Co zatem nowego w Salesforce Field Service?

  1. Dynamic Priority — daje możliwość dyspozytorom skoncentrowania się na sprawach, które mają najważniejsze znaczenie poprzez inteligentne funkcje planowania i optymalizacji, dzięki automatycznemu ustawieniu priorytetów wg. zaleceń klienta oraz nadrzędności wykonania usługi. Czyli wygląda to w ten sposób, że jeśli jest konieczna konserwacja urządzenia, a zbliża się termin wygaśnięcia gwarancji, to z automatu właśnie to zlecenie otrzyma najwyższy stopień wykonalności.
  2. Einstein Recommendation Builder — daje organizacjom możliwość szybkiego wdrożenia modeli uczenia maszynowego, który poprawi jakość usług, tak by umożliwić mobilnym pracownikom odpowiednie rozwiązania dla konkretnego zadania. Einstein skanując poprzednie zlecenia, poszuka podobnych okoliczności i na tej podstawie określi komponenty potrzebne do zakończenia aktualnego zlecenia.
  3. Asset 360 — to zupełnie nowy sposób zarządzania aktywami utworzonymi przez ServiceMax przy współpracy z Salesforce. To dzięki Asset 360 firmy dostaną dostęp do bazy, umowy serwisowej oraz wydajności sprzętu. W efekcie firmy będą mogły zwiększyć sprawność wykonania zadań przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych.
  4. Appointment Assistant — to funkcja, która za pomocą GPS-u aktualizuje czas przybycia serwisanta. To opcja, która pozwala na zachowanie maksimum bezpieczeństwa, ponieważ klient odpowiednio wcześnie powiadomiony o pojawieniu się serwisantów może się do tej wizyty przygotować. Obecnie bardziej niż kiedykolwiek istotne jest, aby serwisanci byli wyposażeni w dobry sprzęt i narzędzia, komplet informacji, które wpłyną na sprawność i przebieg realizacji zadania i podwyższą wskaźnik naprawy.

Wieloletnie doświadczenia w branży na tyle udoskonaliły Salesofece Field Service wzmacniając jego wydajność, aby przedsiębiorstwa z różnych dziedzin mogły wykonywać swoje zadania maksymalnie rzetelnie i najwyższym poziomie zachowując jednocześnie bezpieczeństwo klientów i pracowników. Jako nowość nowej generacji Salesforce Field Service wchodzi też ClickSoftware, który jest liderem w zarządzaniu mobilnymi usługami. Połączenie obu tych serwisów dało szanse na stworzenie niezawodnego narzędzia do pracy w terenie, zachowując wymogi organizacji serwisowych. Bardzo wielu klientów z różnych branż i regionów świata korzysta z usług Salesforce Field Service w inny sposób, aby dalej się rozwijać i powiększać dochód.

 

A jak ten serwis mogą wykorzystywać firmy?

Zobaczmy zatem, jak wygląda to w praktyce. Automobilkluby, które działają na terenie USA, a zapewniają klientom usługi turystyczne, finansowe, ubezpieczeniowe i motoryzacyjne korzystając z Salesorce Field zapewniają klientom kompleksowe wparcie od pierwszego kontaktu aż do zakończenia całego procesu obsługi. Nowe rozwiązania pozwalają zmaksymalizować zasoby, a pracownicy wyposażeni w rzetelne informacje i sprzęt mogą obsługiwać aż 2,2 mln klientów. Firmy ogrodnicze działające w Wielkiej Brytanii mogą swobodnie zagwarantować pełną obsługę 2,5 mln klientów.

Inteligentne planowanie dało możliwość ekipie terenowej na zwiększenie wykonywanych zleceń przynajmniej o jedno przypadające na każdego pracownika. Dzięki nowej organizacji pojawiła się możliwość wyznaczanie nowych tras załogom terenowym, a to przełożyło się na znaczne oszczędności paliwa, brak składania zamówień na papierze dało kolejne oszczędności związanych z zakupem kolejnych arkuszy papieru. Zastąpienie tradycyjnej poczty i wprowadzenie cyfrowej skrzynki to kolejne zaoszczędzone ryzy, a dzięki sprawnej pracy systemu można zdecydowanie szybciej odpowiadać na zapytania klientów.

Firmy medyczne, które zajmują się przede wszystkim zdrowiem kobiet, skorzystały z Salesforce, aby móc analizować produkty na stronie danego klienta ustalić, z jakiej wersji oprogramowania korzysta i analizować historię własnych usług. Firmy gastronomiczne mogły uruchomić program dostawy posiłków dla seniorów w ciągu kilku dni, koordynować wysyłkę z lokali i idealnie zsynchronizować z pracą dostawców. Tych firm i branż jest o wiele więcej i nie sposób wszystkiego tu wyliczyć. Jedno jest pewne, że zarządzanie serwisem terenowym Salesforce umożliwia generalnie całemu personelowi skutecznie i efektywne rozwiązywać problemy i zlecenia klientów przy jednoczesnym oszczędnym trybie pracy, wydatkami oraz sprzedażą.

Other entries

Kilka cech dobrego programisty

Kilka cech dobrego programisty

Co to tak naprawdę znaczy być dobrym programistą? Czy to powołanie, rzemiosło, hobby, a może droga do lepszej przyszłości? Jakie cechy trzeba posiadać, aby się realizować w tej dziedzinie, co robić a czego nie, na co położyć szczególny nacisk, aby się rozwijać jako...

czytaj dalej
Salesforce, kiedy po niego sięgnąć?

Salesforce, kiedy po niego sięgnąć?

Kiedy mamy dobre relacje z klientami to przekłada się to bezpośrednio na rozwój firmy. Jeśli pragniemy, aby zamówienia klientów były obsługiwane jak najszybciej, ale jednocześnie jak najlepiej to wcześniej czy później musimy „zasięgnąć języka”, a nawet poprosić o...

czytaj dalej
Wakacje, znów idą wakacje…

Wakacje, znów idą wakacje…

Większość z nas po cały roku pracy, obowiązków i innych stresujących sytuacji życiowych z utęsknieniem czeka na wymarzony urlop. Niektórzy tęsknią za wspaniałymi rajskimi plażami, inni za szczytami gór i leśnych ścieżek, a jeszcze inni planują wyjazd na polską,...

czytaj dalej