Nowość w Salesforce
Co nowego w Salesforce? Coś dla pracowników pracujących w terenie bądź u klienta
Salesforce udostępniło niedawno usługę Salesforce Field Service, która poprzez wsparcie sztucznej inteligencji jest w stanie dostarczać narzędzia najwyższej jakości dla usług świadczonych niestacjonarnie. Pierwszy Field Service zbudowany w oparciu o CRM Salesforce obejmuje możliwości w zakresie optymalizacji i planowania terminów spotkań, obsługi komunikatów czy też zautomatyzowaną komunikacje z klientami. To właśnie dzięki tym udogodnieniom pracownicy mogą wywiązywać się ze swoich obowiązków terminowo i kompleksowo.
Kiedy rozpoczęła się pandemia, wiele firm musiało zawiesić działalność szczególnie te, które działały w ternie, ponieważ nałożone restrykcje zakłócały normalny kontakt z klientem. Taki stan rzeczy nie mógł trwać zbyt długo, ponieważ wszystkie urządzenia takie jak aparaty medyczne, klimatyzatory czy maszyny z linii produkcyjnych wciąż potrzebowały naprawy, wymiany czy po prostu serwisu. To właśnie z tego powodu Salesforce stworzył i opracował narzędzia Field Service przeznaczonego do obsługi i zarządzania zleceniami terenowymi.
Co zatem nowego w Salesforce Field Service?
- Dynamic Priority — daje możliwość dyspozytorom skoncentrowania się na sprawach, które mają najważniejsze znaczenie poprzez inteligentne funkcje planowania i optymalizacji, dzięki automatycznemu ustawieniu priorytetów wg. zaleceń klienta oraz nadrzędności wykonania usługi. Czyli wygląda to w ten sposób, że jeśli jest konieczna konserwacja urządzenia, a zbliża się termin wygaśnięcia gwarancji, to z automatu właśnie to zlecenie otrzyma najwyższy stopień wykonalności.
- Einstein Recommendation Builder — daje organizacjom możliwość szybkiego wdrożenia modeli uczenia maszynowego, który poprawi jakość usług, tak by umożliwić mobilnym pracownikom odpowiednie rozwiązania dla konkretnego zadania. Einstein skanując poprzednie zlecenia, poszuka podobnych okoliczności i na tej podstawie określi komponenty potrzebne do zakończenia aktualnego zlecenia.
- Asset 360 — to zupełnie nowy sposób zarządzania aktywami utworzonymi przez ServiceMax przy współpracy z Salesforce. To dzięki Asset 360 firmy dostaną dostęp do bazy, umowy serwisowej oraz wydajności sprzętu. W efekcie firmy będą mogły zwiększyć sprawność wykonania zadań przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych.
- Appointment Assistant — to funkcja, która za pomocą GPS-u aktualizuje czas przybycia serwisanta. To opcja, która pozwala na zachowanie maksimum bezpieczeństwa, ponieważ klient odpowiednio wcześnie powiadomiony o pojawieniu się serwisantów może się do tej wizyty przygotować. Obecnie bardziej niż kiedykolwiek istotne jest, aby serwisanci byli wyposażeni w dobry sprzęt i narzędzia, komplet informacji, które wpłyną na sprawność i przebieg realizacji zadania i podwyższą wskaźnik naprawy.
Wieloletnie doświadczenia w branży na tyle udoskonaliły Salesofece Field Service wzmacniając jego wydajność, aby przedsiębiorstwa z różnych dziedzin mogły wykonywać swoje zadania maksymalnie rzetelnie i najwyższym poziomie zachowując jednocześnie bezpieczeństwo klientów i pracowników. Jako nowość nowej generacji Salesforce Field Service wchodzi też ClickSoftware, który jest liderem w zarządzaniu mobilnymi usługami. Połączenie obu tych serwisów dało szanse na stworzenie niezawodnego narzędzia do pracy w terenie, zachowując wymogi organizacji serwisowych. Bardzo wielu klientów z różnych branż i regionów świata korzysta z usług Salesforce Field Service w inny sposób, aby dalej się rozwijać i powiększać dochód.
A jak ten serwis mogą wykorzystywać firmy?
Zobaczmy zatem, jak wygląda to w praktyce. Automobilkluby, które działają na terenie USA, a zapewniają klientom usługi turystyczne, finansowe, ubezpieczeniowe i motoryzacyjne korzystając z Salesorce Field zapewniają klientom kompleksowe wparcie od pierwszego kontaktu aż do zakończenia całego procesu obsługi. Nowe rozwiązania pozwalają zmaksymalizować zasoby, a pracownicy wyposażeni w rzetelne informacje i sprzęt mogą obsługiwać aż 2,2 mln klientów. Firmy ogrodnicze działające w Wielkiej Brytanii mogą swobodnie zagwarantować pełną obsługę 2,5 mln klientów.
Inteligentne planowanie dało możliwość ekipie terenowej na zwiększenie wykonywanych zleceń przynajmniej o jedno przypadające na każdego pracownika. Dzięki nowej organizacji pojawiła się możliwość wyznaczanie nowych tras załogom terenowym, a to przełożyło się na znaczne oszczędności paliwa, brak składania zamówień na papierze dało kolejne oszczędności związanych z zakupem kolejnych arkuszy papieru. Zastąpienie tradycyjnej poczty i wprowadzenie cyfrowej skrzynki to kolejne zaoszczędzone ryzy, a dzięki sprawnej pracy systemu można zdecydowanie szybciej odpowiadać na zapytania klientów.
Firmy medyczne, które zajmują się przede wszystkim zdrowiem kobiet, skorzystały z Salesforce, aby móc analizować produkty na stronie danego klienta ustalić, z jakiej wersji oprogramowania korzysta i analizować historię własnych usług. Firmy gastronomiczne mogły uruchomić program dostawy posiłków dla seniorów w ciągu kilku dni, koordynować wysyłkę z lokali i idealnie zsynchronizować z pracą dostawców. Tych firm i branż jest o wiele więcej i nie sposób wszystkiego tu wyliczyć. Jedno jest pewne, że zarządzanie serwisem terenowym Salesforce umożliwia generalnie całemu personelowi skutecznie i efektywne rozwiązywać problemy i zlecenia klientów przy jednoczesnym oszczędnym trybie pracy, wydatkami oraz sprzedażą.
Other entries
Kilka cech dobrego programisty
Co to tak naprawdę znaczy być dobrym programistą? Czy to powołanie, rzemiosło, hobby, a może droga do lepszej przyszłości? Jakie cechy trzeba posiadać, aby się realizować w tej dziedzinie, co robić a czego nie, na co położyć szczególny nacisk, aby się rozwijać jako...
Salesforce, kiedy po niego sięgnąć?
Kiedy mamy dobre relacje z klientami to przekłada się to bezpośrednio na rozwój firmy. Jeśli pragniemy, aby zamówienia klientów były obsługiwane jak najszybciej, ale jednocześnie jak najlepiej to wcześniej czy później musimy „zasięgnąć języka”, a nawet poprosić o...
Wakacje, znów idą wakacje…
Większość z nas po cały roku pracy, obowiązków i innych stresujących sytuacji życiowych z utęsknieniem czeka na wymarzony urlop. Niektórzy tęsknią za wspaniałymi rajskimi plażami, inni za szczytami gór i leśnych ścieżek, a jeszcze inni planują wyjazd na polską,...