Jak zbudować zaufanie pracownika do firmy?
Co zrobić, aby pracownicy czuli się częścią firmy? Jak wprowadzić tak ważną zmianę jak Salesforce i zdobyć zaufanie pracownika?
Zaangażowany pracownik, który ma poczucie przynależności do firmy, jest wartością dodaną. Zaufanie pracownika jest niezwykle ważne. Każdy pracodawca w obecnej dobie powinien zadbać, aby podwładni czuli afiliację do miejsca pracy i gwarancję bezpieczeństwa.
Czego boimy się najbardziej zarówno w życiu osobistym jak i w pracy? Oczywiście zmiany.
Wszyscy wiemy, że są konieczne zwłaszcza w dobie kryzysu. Jak zarządzać zmianą, aby nie doszło do kryzysu zaufania? Czy wystarczy empatia? Najważniejszą rolę do spełnienia ma tu lider, który zabierze pracowników w podróż przez zmianę w taki sposób by ani na moment nie pozbawić ich oparcia i poczucia komfortu. Wytłumaczy jak nowe narzędzia, które daje Salesforce, nowa sytuacja może wpłynąć na lepszą przyszłość zarówno firmy jak i pracownika. Rozwój to też zmiana, która uzmysławia nam, jak wiele jeszcze powinniśmy się nauczyć. Jak to zrobić? Przekonaj wszystkich, używając konkretnych argumentów do zaakceptowania zmiany, wykaż, że będzie ona najlepszym z możliwych wyjść i da konkretne korzyści w przyszłości.
Pozostałe wpisy
Dobre relacje w pracy i czy warto o to dbać?
W pracy spędzamy wiele godzin w ciągu dnia i jest to nieodłączna część naszego życia. Niejednokrotnie wracając do domu jesteśmy tak zmęczeni, że wolimy w nim zostać w ciszy i spokoju zaniedbując tym samym relacje z innymi ludźmi czy nawet rodziną, bo w pracy dużą...
Programista a twórca oprogramowania — czy i czym się różnią?
Celem tego artykułu jest przybliżenie Wam czym zajmują się na co dzień informatycy. Jakie są ich główne zadania oraz występujące różnice i podobieństwa między nimi. Generalnie w wielu przypadkach nie ma większej różnicy pomiędzy poszczególnymi rolami, a pojawiają się...
Stres w pracy — jak sobie skutecznie pomóc?
Dla wielu ludzi praca stanowi największe źródło stresu To właśnie na tej płaszczyźnie oczekuje się od ludzi maksymalnej skuteczności, odpowiedzialności i terminowości. Jeśli te czynniki potraktujemy jako zewnętrzną presję to mamy praktycznie pewność, że wcześniej czy...